zwani.com myspace graphic comments
Myspace Welcome Comments
Hello, AMPs

Welcome to the mobile web

vineri, 9 septembrie 2011

Usturoi de societate - Society garlic

L-am vazut, mi-au placut florile liliachiu deschis si frunzele in doua culori, l-am cumparat. Tulbaghia violacea variegata, am aflat, dupa ce l-am cumparat, ca este asa zisul Usturoi de societate sau Usturoiul de camera. Se zice ca nu-ti miroase gura dupa ce il mananci, chiar daca are acelasi gust ca si usturoiul obisnuit.

Tulbaghia violacea variegata
Face parte din familia Amarillydaceae. Este originar din Africa de sud.
Frunzele si rizomii miros a usturoi, dar florile au un parfum dulce asemanator cu al zambilei.
Creste in soluri usoare, nisipoase, in soare sau chiar in semiumbra. Se poate folosi amestec pentru cactusi din comert.
Pana la inflorire se uda mai des, apoi din ce in ce mai putin. In anotimpul rece se uda foarte rar.
Suporta geruri usoare, pana la temperaturi de aprox. -5grdC. Din acest motiv, imediat ce temperaturile se situeaza constant la 5grdC, trebuie adus in interior.
Fertilizarea se face din aprilie pana in septembrie, o data pe luna, cu ingrasamant pentru plante cu flori la jumatate din doza prescrisa.
Se inmulteste prin divizarea rizomilor in timpul repaosului vegetativ.

Niciun comentariu: