zwani.com myspace graphic comments
Myspace Welcome Comments
Hello, AMPs

Welcome to the mobile web

luni, 19 septembrie 2011

Garduri vii 1

     Mi-ar fi placut sa am un gard viu, in locul celui de beton, care separa curtea de ulita. Unul infloricios, din tufe care sa infloreasca pe rand, in toate anotimpurile.
     Am facut totusi unul la curtea pasarilor, care era inconjurata cu un gard de plasa de Buzau. Are rol "acoperitor", dar si de "umbrar" pentru pasari.
Gardul la curtea pasarilor
     Am folosit Berberis cu frunze rosii si Ulm. De ce? Pentru ca le-am gasit sub forma de butasi inradacinati, la un pret mic in momentul acela. Am plantat din jumatate in jumatate de metru "betele" in primavara lui 2009, intercalat, un Berberis, un Ulm, etc.
Deocamdata e cam ciufulit fiindca nu l-am mai taiat din primavara. O data cu venirea toamnei il pandeste foarfeca si pe el si restul pomilor, tufelor, pentru curatenia de toamna.

Niciun comentariu: