zwani.com myspace graphic comments
Myspace Welcome Comments
Hello, AMPs

Welcome to the mobile web

joi, 14 februarie 2008

Cornus alba 'Sibirica'


Am doua tufe de corn in gradina. Am cumparat plantele dintr-un supermarket, in urma cu trei ani. Fac parte din grupa plantelor perene, cu frunze cazatoare (caduce). Cresc in pamant de gradina obisnuit, chiar sarac, as putea spune. Infloresc din luna mai pana in iulie. Florile albe, mici, sunt adunate in buchete si sunt urmate de fructe mici, violaceu-negricioase. Este util intr-o gradina ornamentala, aducand culoare si iarna datorita tulpinilor care raman rosii. Poate ajunge pana la 4-5m inaltime. Am pastrat butasi, dupa ce am tuns tufa. Inradacineaza foarte usor in apa sau pamant. Am in plan un gard viu pe una din laturile gradinii, unde as intercala si cateva tufe de corn. Se poate inmulti si prin seminte, care se culeg in luna octombrie, dar nu am incercat (inca).

Niciun comentariu: